Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Naar hoofdcontent

Mijn OV-chipkaart met U-OV abonnement is kwijt of kapot. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je jouw OV-chipkaart met abonnement niet kan gebruiken, omdat deze kwijt of kapot is. We helpen je graag weer op weg!

Wat moet je doen?

  1. Blokkeer je oude kaart en vraag een vervangende OV-chipkaart aan via https://www.ov-chipkaart.nl/ of neem telefonisch contact op via 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Het is erg belangrijk dat je kiest voor een 'vervangende OV-chipkaart' en niet een nieuwe OV-chipkaart. Bij het aanvragen van een vervangende OV-chipkaart worden namelijk je reisproducten overgezet op je vervangende kaart. Bij een nieuwe OV-chipkaart gebeurt dit niet.

  2. Neem contact op met de klantenservice van U-OV via chat, webformulier of telefoon. We bespreken graag met jou de opties om zo snel mogelijk weer te kunnen reizen. 

Staat er een studentenreisproduct op jouw kapotte/verloren OV-chipkaart? Kijk dan voor meer informatie op https://www.studentenreisproduct.nl/ik-ben-een-reizende-student/vervangen/

Liever direct contact?

Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! Bel of chat met een medewerker of vul ons contactformulier in.

Contactformulier

Bereikbaarheid

  • Check inside a circle.

    ma t/m vrij 06:00 - 23:00

  • Check inside a circle.

    za - zo 09:00 - 17:00

  • *Voor deze informatienummers betaal je de gebruikelijke belkosten.

    Chat met ons

    We reageren vrijwel direct tijdens openingstijden!