Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Naar hoofdcontent

Hoe kan ik een rit voor U-flex annuleren?

We vragen je om de rit zo snel mogelijk te annuleren, zodat er niet onnodig gereden wordt. Annuleren kan tot minimaal 30 minuten voor aanvang door te bellen naar 0900 - 01 04 (gebruikelijke belkosten). Dit kan op ma-vr van 6:00 tot 00:00 uur en in het weekend van 7:00 tot 00:00 uur. Kies in het belmenu voor de optie ‘Flexibel vervoer’.

Annuleer je niet op tijd? Dan loop je het risico dat je account tijdelijk geblokkeerd wordt.

Liever direct contact?

Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! Bel of chat met een medewerker of vul ons contactformulier in.

Contactformulier

Bereikbaarheid

  • Check inside a circle.

    ma t/m vrij 06:00 - 23:00

  • Check inside a circle.

    za - zo 09:00 - 17:00

  • *Voor deze informatienummers betaal je de gebruikelijke belkosten.

    Chat met ons

    We reageren vrijwel direct tijdens openingstijden!