Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Op woensdag 21 mei is de Qbuzz corporate website tussen 11:00 en 12:00 slechter bereikbaar door een update. De update duurt maximaal 20 minuten. Excuses voor eventuele ongemak!

Naar hoofdcontent

Hoe weet ik of mijn bus een omleiding heeft?

Geplande omleidingen melden we bij de Storingen. Deze informatie geven we ook weer in de online dienstregeling van de betreffende buslijn.

Vaak kondigen we omleidingen van tevoren aan op de schermen in de bussen, op de digitale schermen die je bij veel haltes vindt, en met een mededeling in de halte zelf.

Je kunt je ook via je Mijn U-OV account abonneren op de lijnen en haltes van je eigen keuze. Zo ontvang je van ons bericht wanneer er een omleiding of verstoring is op jouw traject.