Ik heb een abonnement gekocht via de webshop, maar hij staat niet op mijn OV-chipkaart. Wat nu?
Ik heb een abonnement gekocht via de webshop, maar hij staat niet op mijn OV-chipkaart. Wat nu?
Vul je adres in en vind een ophaalautomaat. Steek je OV-chipkaart in de automaat en kies voor 'bestelling ophalen', volg de instructies op de automaat en wacht tot de bestelling is bijgeschreven. Het product staat nu op je OV-chipkaart.
Liever direct contact?
Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! Bel of chat met een medewerker of vul ons contactformulier in.
Contactformulier
Bereikbaarheid

ma t/m vrij 06:00 - 23:00

za - zo 09:00 - 17:00
Zuid-Holland Noord
Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem
Utrecht (U-OV)
Groningen-Drenthe
Qbuzz Hoofdkantoor
*Voor deze informatienummers betaal je de gebruikelijke belkosten.
Chat met ons
We reageren vrijwel direct tijdens openingstijden!