Ik heb teveel betaald voor mijn busrit, wat kan ik doen?
Ik heb teveel betaald voor mijn busrit, wat kan ik doen?
Soms ervaren we problemen met onze in- en uitcheckapparatuur. Hierdoor kan een foute ritprijs worden berekend wanneer je reist met je OV-chipkaart. Onze excuses hiervoor. We zijn druk bezig met het vinden van een oplossing voor dit probleem. In de tussentijd verwijzen we je graag naar ons restitutieformulier op de website. Als je daar jouw gegevens achterlaat, maken we het te veel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk naar je bankrekening over.
Liever direct contact?
Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! Bel of chat met een medewerker of vul ons contactformulier in.
Contactformulier
Bereikbaarheid

ma t/m vrij 06:00 - 23:00

za - zo 09:00 - 17:00
Zuid-Holland Noord
Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem
Utrecht (U-OV)
Groningen-Drenthe
Qbuzz Hoofdkantoor
*Voor deze informatienummers betaal je de gebruikelijke belkosten.
Chat met ons
We reageren vrijwel direct tijdens openingstijden!