Selecteer eerst je regio zodat we je de juiste contactopties kunnen geven
Waar gaat je vraag over?
Tickets & tarieven
Fietskaart
OVpay
Acties en samenwerkingen
OV-chipkaart
Mijn OV-chipkaart met studentenreisproduct is kapot of kwijt. Wat kan ik doen?
Mijn OV-chipkaart met Qbuzz abonnement is kwijt of kapot. Wat moet ik doen?
Hoeveel saldo moet ik minimaal op mijn OV-chipkaart hebben om in te checken bij de MerwedeLingelijn?
Ik heb teveel betaald voor mijn busrit, wat kan ik doen?
Ik heb ingecheckt bij Qbuzz poortjes op station Dordrecht, maar heb met de NS gereisd. Wat moet ik nu doen?
Ik ben vergeten uit te checken met mijn OV-chipkaart. Hoe vraag ik mijn geld terug?
E-tickets
Reiskaarten en dagkaarten
Liever direct contact?
Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! Bel of chat met een medewerker of vul ons contactformulier in.
Contactformulier
Bereikbaarheid

ma t/m vrij 06:00 - 23:00

za - zo 09:00 - 17:00
Zuid-Holland Noord
Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem
Utrecht (U-OV)
Groningen-Drenthe
Qbuzz Hoofdkantoor
*Voor deze informatienummers betaal je de gebruikelijke belkosten.
Chat met ons
We reageren vrijwel direct tijdens openingstijden!