Hallo!
Waar kunnen we je mee helpen?
Selecteer eerst je regio zodat we je de juiste contactopties kunnen geven
Anderen zochten naar:
Vul het contactformulier in
Actuele reisinformatie tijdelijk beperkt: op dit moment maken we gebruik van tijdelijke bussen waarin de apparatuur voor het tracken ontbreekt. Hierdoor kan het voorkomen dat actuele reisinformatie in onze reisplanners niet volledig klopt. Met het instromen van onze nieuwe bussen wordt dit probleem opgelost. We zijn ons bewust van de impact hiervan en werken hard aan een oplossing. Het is niet nodig om hierover een klacht in te dienen; we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor je begrip!
Kom langs bij ons servicepunt
Bij onze servicepunten staan onze medewerkers voor je klaar. We helpen je graag met reisadvies of bij vragen over je vervoersbewijs. Je bent van harte welkom.


Stationshal 11a, 3511 CE Utrecht (Jaarbeurszijde Utrecht CS)

Stationsplein 6, 7811 GW Emmen

Stationsweg 11-13, 9726 AC Groningen (Busstation, ter hoogte van halte T)
Liever direct contact?
Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! Bel of chat met een medewerker of vul ons contactformulier in.
Contactformulier
Bereikbaarheid

ma t/m vrij 06:00 - 23:00

za - zo 09:00 - 17:00
Zuid-Holland Noord
Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem
Utrecht (U-OV)
Groningen-Drenthe
Qbuzz Hoofdkantoor
*Voor deze informatienummers betaal je de gebruikelijke belkosten.
Chat met ons
We reageren vrijwel direct tijdens openingstijden!