Naar hoofdcontent

Vul het contactformulier in

Actuele reisinformatie tijdelijk beperkt: op dit moment maken we gebruik van tijdelijke bussen waarin de apparatuur voor het tracken ontbreekt. Hierdoor kan het voorkomen dat actuele reisinformatie in onze reisplanners niet volledig klopt. Met het instromen van onze nieuwe bussen wordt dit probleem opgelost. We zijn ons bewust van de impact hiervan en werken hard aan een oplossing. Het is niet nodig om hierover een klacht in te dienen; we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor je begrip!

Kom langs bij ons servicepunt

Bij onze servicepunten staan onze medewerkers voor je klaar. We helpen je graag met reisadvies of bij vragen over je vervoersbewijs. Je bent van harte welkom.

Generieke afbeelding van een Qbuzz servicepunt

Stationshal 11a, 3511 CE Utrecht (Jaarbeurszijde Utrecht CS)

Generieke afbeelding van een Qbuzz servicepunt

Stationsplein 6, 7811 GW Emmen

Generieke afbeelding van een Qbuzz servicepunt

Stationsweg 11-13, 9726 AC Groningen (Busstation, ter hoogte van halte T)

Liever direct contact?

Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! Bel of chat met een medewerker of vul ons contactformulier in.

Contactformulier

Bereikbaarheid

  • Check inside a circle.

    ma t/m vrij 06:00 - 23:00

  • Check inside a circle.

    za - zo 09:00 - 17:00

  • *Voor deze informatienummers betaal je de gebruikelijke belkosten.

    Chat met ons

    We reageren vrijwel direct tijdens openingstijden!