Naar hoofdcontent

Onze contactformulieren

Heb je een vraag, klacht, compliment of iets anders dat je met ons wilt delen? Kies hieronder het formulier dat past bij jouw situatie:

Melding maken

Reed een voertuig niet volgens de dienstregeling of viel er iets op tijdens je reis? Maak dan een melding.

Vraag stellen

Heb je een vraag over reizen met Qbuzz of over onze producten?

Schade melden

Heb je schade opgelopen die verband houdt met onze dienst?

Geld terugvragen

Denk je dat je recht hebt op restitutie? Let op: Restituties voor OVpay-transacties vraag je direct aan bij OVpay.

Compliment geven

Heb je een fijne ervaring gehad of wil je een collega van Qbuzz in het zonnetje zetten?

Klacht indienen

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of is er iets misgegaan?

Abonnement beëindigen

Wil je je abonnement beëindigen?

Heb je vragen over in- en uitchecken met je betaalpas, gebruik van de OVpay-app of aanschaf OVpas? Ga naar www.ovpay.nl of bel de OVpay Klantenservice via 0900 – 1433 (normale belkosten). Bereikbaar: ma–vr 7.00–21.30 uur, weekend/feestdagen 10.00–16.00 uur.

Kom langs bij ons servicepunt

Bij onze servicepunten staan onze medewerkers voor je klaar. We helpen je graag met reisadvies of bij vragen over je vervoersbewijs. Je bent van harte welkom.

Generieke afbeelding van een Qbuzz servicepunt

Stationshal 11a, 3511 CE Utrecht (Jaarbeurszijde Utrecht CS)

Generieke afbeelding van een Qbuzz servicepunt

Stationsplein 6, 7811 GW Emmen

Generieke afbeelding van een Qbuzz servicepunt

Stationsweg 11-13, 9726 AC Groningen (Busstation, ter hoogte van halte T)

Liever direct contact?

Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! Bel of chat met een medewerker of vul ons contactformulier in.

Contactformulier

Bereikbaarheid

  • Check inside a circle.

    ma t/m vrij 06:00 - 23:00

  • Check inside a circle.

    za - zo 09:00 - 17:00

  • *Voor deze informatienummers betaal je de gebruikelijke belkosten.

    Chat met ons

    We reageren vrijwel direct tijdens openingstijden!